FAQ – najczęściej zadawane pytania

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub e-mailowo?

Realizujemy wyłącznie zamówienia złożone przez stronę księgarni MCK i opłacone z góry (przedpłata).

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej?

Niestety nie ma możliwości łączenia zamówień.

Dlaczego nie mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?

Aby zamówienie zostało przekazane do realizacji, musi zostać opłacone wcześniej (przedpłata).

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości informujących o statusie realizacji zamówienia?

Tego typu wiadomości często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również przejrzenie innych folderów np. folderu OFERTY. Jeśli wiadomość o statusie realizacji zamówienia nie dotarła, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ksiegarnia@mck.krakow.pl

Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Jeśli chcą Państwo, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób lub pod dwa różne adresy, należy złożyć dwa osobne zamówienia.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji po opłaceniu.

Paczkę wysyłamy do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. Zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?

Jeśli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: ksiegarnia@mck.krakow.pl.

DOSTAWA

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

W przypadku książek cena wyświetlana przy danym tytule nie obejmuje kosztów dostawy. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania. Wyjątek stanowią plakaty (w ich cenę wliczony jest koszt dostawy).

Czy mogę zmienić adres dostawy dla złożonego zamówienia?

Tak, aby zmienić adres dostawy, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: ksiegarnia@mck.krakow.pl.

FAKTURY

Co należy zrobić, aby otrzymać fakturę VAT na firmę?

Aby otrzymać fakturę VAT na firmę, należy zaznaczyć odpowiednie pole podczas składania zamówienia lub w uwagach do zamówienia zaznaczyć, iż dokonuje się zakupu na potrzeby firmy i podać wszystkie potrzebne dane do faktury.

Prosimy o podanie danych do faktury na etapie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia, uzupełnienie tych danych nie będzie możliwe i w związku z tym nie będziemy mogli wystawić faktury VAT (zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o podatku od towarów i usług).

Faktura wysyłana jest mailem (jako załącznik) wraz z potwierdzeniem realizacji zamówienia.

Jeśli chcieliby Państwo otrzymać fakturę wydrukowaną, prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (ksiegarnia@mck.krakow.pl). Prosimy o podanie w mailu numeru zamówienia.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

W przypadku klientów indywidualnych nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Instytucje publiczne, które potrzebują tego typu faktury, prosimy o kontakt  z naszym Biurem Obsługi Klienta (ksiegarnia@mck.krakow.pl).

ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku gdy chcą Państwo anulować opłacone zamówienie, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (ksiegarnia@mck.krakow.pl), a w mailu podać numer zamówienia. Zwrot środków realizowany jest w terminie do 14 dni.

UWAGA! Jeśli zamówienie zostało już skompletowane i wysłane, jego anulowanie jest niemożliwe. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące procedury zwrotu, znajdują się pod linkiem: zwroty i reklamacje.

Czy mogę wycofać pojedynczą pozycję z zamówienia?

W przypadku, gdy chcą Państwo anulować pojedynczą pozycję z zamówienia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (ksiegarnia@mck.krakow.pl), a w mailu podać numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać usunięty z listy.

UWAGA! Jeśli zamówienie zostało już skompletowane i wysłane, jego anulowanie jest niemożliwe. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Szczegóły dotyczące procedury zwrotu, znajdują się pod linkiem: zwroty i reklamacje.

REKLAMACJE

Co zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

Jeśli zakupiony produkt ma wady lub jest uszkodzony, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ksiegarnia@mck.krakow.pl. Szczegóły dotyczące procedury reklamacji znajdują się pod linkiem: zwroty i reklamacje.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.

Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt nastąpi w ciągu 14 dni.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT TOWARU

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?

Mają Państwo 14 dni na odstąpienie od umowy, licząc od dnia odbioru zamówienia.

Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy, w przypadku odstąpienia od umowy?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni.